Food diary: 12 mei

Ik vind het altijd wel interessant om te lezen wat andere mensen doen met hun leven. Wat ik vooral graag lees zijn eetdagboekjes. Ik weet niet waarom, maar misschien komt het omdat ik gewoon heel erg van eten houd. Wat ik ook nooit snap is dat mensen vinden dat ik veel eet, het valt echt wel mee. Ik ben benieuwd wat jullie vinden van mijn food diary van gisteren!

7:15

IMG_0251

Morrrning! Voor ik ga sporten ontbijt ik altijd. Ik kan niet sporten op een lege maag. Vandaag een kopje koffie en havermout met blauwe bessen en kokosschaafsel. Voor het sporten heb ik ook snel een glas water gedronken.

9:15

IMG_0252

Na het sporten drink ik vaak chocomel: dit is de perfecte balans tussen eiwitten en suikers om je voorraden weer aan te vullen én je spieren te helpen herstellen.

10:30

IMG_0255

Ik eet nog snel een schaaltje yoghurt met muesli voordat ik naar mijn afspraak ga. Ook heb ik voor onderweg nog een banaan mee maar de helft sneuvelt onderweg… Dus ja, ik eet nog een halve banaan.

12:30

IMG_0256

Mijn lunch bestaat uit twee volkorenbolletjes (ik eet normaal nooit bolletjes, maar deze had ik nog over van gisteren toen ik broodje hamburger at) met zelfgemaakte tonijnsalade. Die tonijnsalade maak ik door een half blikje tonijn te mengen met wat mayo, augurk en peper en zout.

15:00

Stiekem eet ik een softijsje. Met discodip. Geen foto’s, sorry.

16:15

IMG_0257

Ik heb weer honger, dus eet ik een rijstwafel met pindakaas en een peer.

18:30

IMG_0259

Mijn avondeten is groene curry met rijst, yum! In deze curry zit ui, aubergine, sperziebonen en kalkoenfilet. Dit maak je trouwens heel makkelijk met een blikje kokosmelk en een pakje boemboe voor groene curry.

’s Avonds ben ik van huis en drink nog een biertje 😉

Dat was mijn eetdagboek. Zie je wel dat ik niet zo veel eet! Hoe ziet jouw eetdagboek er meestal uit?

Liefs, Roos